hoeveel lampjes doe ik ongeveer in deze kerstboom? (zie toelichting)

ik heb gister een kunstkerstboom gekocht (je kan er maar op tijd bij zijn;) van 2,10m hoog, hoeveel lampjes moeten daar in om leuk gevuld en niet te vol te zijn?
(Wat doen jullie en liefst even n fotootje erbij.....)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
2.9K

Het beste antwoord

Het ligt eraan hoe groot je lampjes zijn. De meeste mensen hebben kleine lampjes dan moet je er idd 200 tot 400 in doen, maar je kan ook grote lampjes kopen en dan doe je er minder in. Je moet kijken wat je mooi vind. en beter te veel lampjes in huis dan onder het opzetten te weinig hebben en eerst weer nieuwe moeten halen want dat is echt vervelend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

5 lampensets, ik heb helaas geen foto, want daar moet ik weer een nieuwe boom voor kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hoeveel lampjes heeft per set dan?
ik heb nu 2 sets van 100 gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan neem je er 3 is zeker genoeg (100 ik dacht 50), het plafond is gem. hoogte van 2.30. 2.10 heb ik ooit gehad, 3 dan. Dat verdeel je door diagonaal naar boven of beneden de lampen te leggen op de takken en dan werk je naar de hoogte of naar de laagte, als een wenteltrap om de kerstboom heen. Dit is een goede manier omdat te bekijken. Ik vindt het zelf praktischer om van boven naar beneden te verspreiden, maar ieder zijn eigen werkmethode.
zelf heb ik een boom van 1.85cm. ik doe er 100 ledlichtjes in,ik vind het genoeg zo maar er zouden best nog wel 50 bij kunnen dus ik denk met een boom van 2.10 zouden 200 ledlichtjes mooi zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is per persoon verschillend, ook maak het uit wat voor lampjes je hebt en of je alleen maar wit.

Ik heb er maar een goede zestig lampjes in maar dan wel de ouderwetse schroeflampjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het echt mooi wilt maken moeten er toch minimaal 200 honderd lampjes in hoor, ach het is toch maar 1x kerst
Wat kan jou het schelen
burgos
12 jaar geleden
onze kunstboom van 2,25 krijgt elk jaar 400 kleine lichtjes 2 strengen van 200 het is maar net wat je mooi vind. doe hem anders eerst met 200 lichtjes zodat je kunt zien of dit voldoende voor je is.