Een mooie spiegel vinden kan tijdrovend zijn en heb je eindelijk een mooie spiegel gevonden dan kan hij ook al snel vrij duur zijn.
Zelf heb ik ook een tijdlang in allerlei winkels gezocht naar de ideale spiegel, ik zocht er een met een speciale rand en afmeting, ik vond hem maandenlang nergens.
Totdat ik naar de kringloop ging, daar hadden ze wel 3 spiegels die aan mijn eisen voldeden en ze waren ook nog eens spotgoedkoop!
Dus: ga eens naar de kringloopwinkel, marktplaats is natuurlijk ook een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee, vind je vaak erg leuke dingen.
Kocht er voor mijn zoon een met de tekst' kan er echt niet meer van maken' ;)
Bij de xenos heb je erg leuke spiegels! Bij de blokker heb je ook spiegels, maar wat simpeler. Je zou kunnen kijken bij bouwmarkten als gamma, ikea, karwei, praxis.

Welke hoogte/breedte zoek je?
Bij de bogaard in rijswijk heb je een tijdelijke winkel waar ik mooie en grote spiegels heb gezien 80cm hoog / 1m. hoog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt natuurlijk wel van je slaapkamer en van je smaak af. Ik vind Xenos en Kwantum een leuke winkel, maar inderdaad bij een kringloopwinkel of exotische winkel kom je ook vaak iets leuks tegen.
Tip: ga gewoon stadten en denk niet aan je spiegel.... dan kom je "toevallig" altijd iets leuks tegen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Leen Bakker en bij V&D kun je volop leuke spiegels kopen voor je slaapkamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een bij je in de buurt zit: Action, waanzinnig wat ze daar verkopen voor die prijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
esth0r
12 jaar geleden
Idd, ik heb mijn spiegel daar ook gekocht, 80x 50 cm met een goudkleurige houten lijst in barok stijl. komtie: voor € 8,99
Mijn zoon heeft enkele weken geleden een hartstikke leuke spiegel gekocht bij Ikea. Zo-een waar je jezelf van top tot teen in kunt zien.