In de hoek van mijn woonkamer heb ik nu rood behang maar wil het lichter behangen zodat het lichter word in die hoek wie weet welk behang ik kan?

Spiegels helpen al om het lichter te maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1K

Antwoorden (3)

Ik zou eerst het oude (rode) behang er afstrippen (huur daarvoor een stripper bij de bouwmarkt) en dan kan je elk soort behang ertegen aanplakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
roze, lijkt op rood, maar dan lichter 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt je hebt helemaal gelijk maar ik moet er tegen aan kijken dus wel iets anders dan roze.
De rode eraf halen en zonnig zachtgeel er op plakken.
Knalgeel kan ook maar dat moet je durven.

Wat wij ooit gedaan hebben is zachtgeel met in het midden een grote cirkel knalgeel, een soort zon dus en heel licht en vrolijk.