Welke poster/ welk canvasdoek is geschikt voor mij?

ik heb 12 mtr plant geruimd (4 vuilniszakken vol), en ik heb nu een erg kale muur.
mijn poster moet aan de volgende eisen voldoen:

* het moet een zomerse landschapsschildering zijn, waar de kleuren van afspatten , a la de provence of toscane.

*de hoofdkleur moet terra zijn, of donker oranje.
geen rood, ook niet een klein beetje.

*ik heb een flnk stuk muur op te vullen. dus niet te klein.

Toegevoegd na 13 uur:
beste mensen, antwoorden van ga naar ikea, of ga naar de hema zit ik niet op te wachten.
het zou fijn zijn als jullie mee willen zoeken en met suggesties komen, althans dat is de bedoeling/

12 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe komt het dat ik denk aan plantjes met verkoopbare topjes. (grapje)
Rieneke1
12 jaar geleden
theo hoe kan je dat nu van mij denken?! de plantjes waar jij het over hebt stonden op het balkon;)

Het beste antwoord

Ga naar de Ikea. Daar heb je veel van die grote doeken, voor niet al te hoge prijzen. Kan je zelf rondkijken wat je mooi vind. ( want dat kan een ander niet voor je beslissen natuurlijk )

Verder kan je ook zelf een mooie foto laten uitvergroten en afdrukken.

Toegevoegd na 22 uur:
ehh, is dit wat? Toscaans landschap, groot schilderij, geen rood en nu maar 200 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens op deze site daar hebben ze echt heel veel keus. Anders is Ikea ook een idee om te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek op Internet een mooi plaatje uit en projecteer het met een Beamer op de muur. Haal wat verf bij de hobbywinkel en schilder de projectie op de muur. Als je nog een oude dia hebt, kan je hetzelfde doen met een diaprojector.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de hema kun je zelf een foto op doek laten drukken, dan kan je zelf bepalen wat er op komt.