Weet iemand waar je die tvoh stoelen kopen kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je die stoelen niet zomaar kan kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, tis toch gewoon een verdedelde bureaustoel? Die draaien ook....

Antwoorden (3)

Als je met 'tvoh' The Voice of Holland bedoelt, en je bedoelt vervolgens de stoelen waar de juryleden op zitten, dan kan je er vanuit gaan dat die stoelen niet op grote schaal gemaakt worden. De stoelen die gebruikt worden in de uitzending zijn speciaal voor het programma gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze stoelen zijn gemaakt door de interieurbouwers / standbouwers van Nova te Almere.
Je zou een standbouwer of interieurbouwer kunnen benaderen om te vragen of ze voor jou kopieën kunnen maken, een goede timmerman kan je ook aardig op weg helpen.
Eerder dit jaar werden er replica's aangeboden op Marktplaats, ze waren vervaardigd door een carnavalsvereniging in Ransdaal.
De advertentie op Marktplaats bestaat inmiddels niet meer maar wellicht kun je contact opnemen met die vereniging om te vragen of ze nogmaals die stoelen kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk, aan zo'n antwoord heb je wat! +je!
deze stoelen zijn helaas niet te koop, ze zijn gemaakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle stoelen zijn ooit gemaakt.