Waar kun je foto's bekijken van ingerichte woningen om inspiratie op te doen voor je eigen huis? (zoals bij woningboulevard)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Het beste antwoord

In boeken over interieur styling.
Magazines hebben vaak een rubriek over interieur, ook met fotos.

Maar, ik zou voor een boek gaan, dan krijg je meteen tips waar je op moet letten en alternatieven en zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je zou op funda kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op youtube barst het van die fotofilmpjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vt wonen is een mooie site om inspiratie op te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze http://www.101woonideeen.nl/ site staan een hope leuke dingen. Daar staat vast iets tussen wat je leuk vindt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.ikea.nl

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/living_room/tools/livingroom_rooms_ideas

Elk huisgedeelte, zoals slaapkamer badkamer kinderkamer enzo heeft een kopje, inspiratie en tips, daar kun je op groot scherm heeeeel veel kamers bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar huizen programma's kijken. En je hebt natuurlijk ook nog leuke site's. Google Afbeeldingen is ook altijd handig. Met Decostyler kan je ook een huis inrichten en kijken wat leuk is. Daar heb je ook programma's voor die je kan downloaden zoals: Sweet Home 3D.
Bekijk de bronnen voor de site's.

Toegevoegd na 22 seconden:
Boeken en tijdschriften zijn natuurlijk ook super handig. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het best in woontijdschriften kijken, degene die ik goed vind zijn vooral 101 woonideeën en de vt wonen. voor een iets minder strakke stijl in de more than classic. MAAARR: ze hebben ook website's. www.vtwonen.nl én www.101woonideeën.nl met veel plaatjes en foto's. en een hele leuke en inspirerende site is www.welke.nl
hier nog meer tijdschriften waar denk ik ook sites van zijn: http://www.magvilla.nl/woonbladen?gclid=CND_ldXUzKsCFcWFDgodPx7k0g

groetjes luca!