weet iemand waar je plakdiamanten kunt kopen ?

mijn dochter wilt een glamour slaapkamer.
Alle wanden wit,en de muur waar haar witte bed met krullen tegen opkomt een goud behang,niet overdreven maar toch rustig.
Dan komt er zo'n kleine kroonluchter,en ze heeft een spiegelbol,op een witte muur heeft ze wit kaptafeltje met daar een gouden spiegel.
Nu heeft ze in een girlz boekje van duitsland (op vakantie)een foto gezien daar hadden ze van die plakdiamanten gebruikt op de muur,dit leek haar wel leuk,maar overal gevraagd,maar of ze ergens te koop zijn,ook via duitse sites vind ik ze niet.
Iemand een idee waar ik ze kan uithalen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.9K

Het beste antwoord

Bij de Xenos, bij de Zeeman, bij de Hema en bij de Action hebben ze regelmatig plak-'edelstenen'. Bij de Xenos zitten ze volgens mij vast in het assortiment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je niet op stap wil gaan, kijk dan hier eens:
http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/edelstenen/diamant/decoratie-diamanten-10mm-doorzichtig-nepdiamanten-82574626.html
De door jou/jullie gevraagde diamanten. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je goede kans maakt bij een online kralenwinkel die ook meer materialen heeft voor het zelf maken van sierraden. Deze worden vaak plaksteentjes genoemd, of strasssteentjes, en er bestaat ook zoiets als hotfix waar ook veel schittersteentjes bij gebruikt worden.
Of anders een hobby en creatief winkel.

Toegevoegd na 10 minuten:
http://www.hotfixonline.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn geen echte diamanten maar het geeft wel een mooi bling-bling effect: Histor Highlights rainbow pearl.
dat is een transparante muurverf die decoratieve highlights geeft op een muur.
Ik zag het laatst in de bouwmarkt en mijn dochter vond het geweldig. Ze heeft me nog niet zo gek gekregen om het aan te schaffen dus ik heb er nog geen ervaring mee maar ik vermoed dat het een schitterend ;) effect geeft.