Hoe lang kun je in water opgeloste Pokon bewaren?

Als je vantevoren een fles/gieter met een oplossing van pokon maakt, kun je dat dan bewaren? Of gaat dat snel schimmelen?

12 jaar geleden
in: Interieur
6K

Het beste antwoord

Pokon vloeibare plantenvoeding is (wanneer het gesloten wordt bewaard) bijna onbeperkt houdbaar, ook in aangelengde vorm. Er bestaat geen risico op schimmelvorming, er kan wel een lichte troebeling in het mengsel ontstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zo'n oplossing staat hier gerust een week, en het lijkt me dat je het wel langer kan laten staan.
heb nooit schimmel gezien.
wat ik wel doe is voor gebruik even omroeren met een tonkinstok, zodat het weer goed verdeeld is.