Waar kan je oude trein banken kopen?

Ik wil graag een zitje maken in de bijkeuken.
Nu heb ik ooit in het vere verleden bij iemand thuis gezien dat die gene oude trein banken had met de tafel er tussen, en gebruikte het als eethoek.
(vertel me niet het aan die persoon te vragen, omdat ik niet meer weet waar dat was)

Weet iemand misschien waar een treinen sloop (demontage) bedrijf zit?
of evt. waar je oude trein interieur kan kopen (een dump ofzo)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
7.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Oudetreinbankengigant natuurlijk!

Het beste antwoord

Neem anders even contact op met deze meneer: http://web.manuelspot.nl/pages/contact.php

Geen idee of hij nog wat heeft staan, maar nooit geschoten altijd mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op onderstaande link kun je een bod uitbrengen...

Foto's en duidelijke omschrijving staan op de site vermeld...

Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nedtrain verkoopt ze in ieder geval zelf niet (van de site: "NedTrain en NS Reizigers verkopen geen onderdelen zoals bijvoorbeeld banken, ramen, bagagerekken."). Ik zag dat er zo nu en dan wat op marktplaats wordt aangeboden. Er staat echter geen actuele advertentie op. Ik zou toch die site in de gaten houden. En wellicht dat ze op rommelmarkten of veilingen dit soort dingen aanbieden? Succes met de jacht!

Toegevoegd na 1 minuut:
Wow, die banken van Starbless zijn perfect!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op marktplaats zoekt onder trein banken vind je daar een aanbieder die ze verkoopt, ze zijn niet goedkoop zag ik, maar wel erg leuk, compleet met bagagerek erboven.
De aanbieder heet Beuk Horeca. In de kroeg waar ik vaak kom heeft de eigenaar deze banken ook aangeschaft via deze leverancier.
Veel plezier met het inrichten van je bijkeuken.