Waar zou ik glow in the dark sterretjes (stickers) kunnen vinden voor op mijn plafond?

Winkels waar ik al geweest ben: Blokker, Intertoys, de lokale hobbywinkel, Expo, Hema en Bruna. Heeft iemand nog een suggestie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
8.1K

Antwoorden (8)

Ik denk dat je de Bart Smit eens moet proberen. Kunnen ze de sterren niet voor je bestellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie ze altijd bij de Action en de Xenos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de feestdagen zijn ze meestal op veel plaatsen te koop.

Je kunt ook kijken bij winkels als de BigBazaar of iets van die strekking, hebben ze ze regelmatig liggen (in Eindhoven tenminste)

en via Neckermann.nl (zie link)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, heb net even op die site gekeken en ziet er goed uit :)
Heei, je kan kijken op: http://adwords.speelgoedpostorder.nl/?page=list-search&keyword=glow+in+de+dark+sterren&gclid=CJGJ45eYpKsCFcSDDgodTFa53Q
Ik heb je gelijk ff de link gegeven :) Dat is een winkel die het thuisbezorgd, ze hebben diverse soorten.
Maar persoonlijk vind ik deze site het best: http://www.twenga.nl/dir-Baby-Kind,Decoratie-kinderen,Lichtgevende-sterren

Suc-6 ermee :)
Ps: je kan ze heel goed vast plakken met buddy.. ik had het met de plakkertjes gedaan die er bij zaten.. maar die kreeg ik heel moeilijk van me plafon af, en ze lieten plak sporen achter, hang ze trouwens in de buurt van een lamp, daar doen ze het het beste.. Ik had het ver van de lamp gedaan.. en ik moest er met een zaklamp op schijnen voor ze licht gaven.. Dat was irritant :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de hema heb ik ze TOCH gezien, afgelopen week nog....

Verder hebben van die eurowinkels ze vaak
12 jaar geleden
Soms zie je ze te koop aangeboden op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaliter kun je ze kopen bij iedere (grote) speelgoedwinkel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.glowspecialist.nl zit in Den Haag geloof ik, heeft allerlei glow in the dark spulletjes. Wij hebben door hem een sterrenhemel laten schilderen op ons plafond in de slaapkamer. Overdag zie je niks, gewoon wit plafond, maar als het licht uit gaat heb je een echte sterrenhemel. Echt erg leuk!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke site, dankje :)