Hoes voor bankstel?

Hallo,Ik heb een hoes voor mijn bankstel maar elke keer als iemand gaat erop zitten kom hij los tussen de bank zit plaats, heeft iemand een idee hoe ik kan het vast zitten!!
Dank U Wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (5)

met klittenband
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij blijft veel beter op zijn plaats als je tussen de rugleuning en het zitgedeelte er een electra buis of een stok bij doet, zo schuift hij veel minder.
Op de hoeken klittenband, drukknopen of strikken maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
De snaplockspelden kunnen die kracht niet aan, verbuigen en springen alsnog open. Heel gevaarlijk.
Je kan het met veiligheidsspelden doen maar klittenband of iets er tussen doen werkt ook vaak goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elastiek inrijgen misschien.

Je kunt ook gewoon proberen je er niet meer aan te ergeren of een nieuwe bank kopen als je het geld hebt natuurlijk.