Ik heb een opvouwbare zoldertrap. Nu zitten er twee veren bij. Hoe moet ik die bevestigen zodat de veer werkt?

Ik wil graag weten hoe ik de veren moet bevestigen zodat die het openen van het luik ondersteunen, want de opvouwbare zoldertrap ligt op het luik, dus het is nu erg zwaar en gevaarlijk. Aan precies welke punten moet ik de veer bevestigen? Ik kan het op plaatjes niet goed zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3.4K

Het beste antwoord

De veren moeten aan het zolderblad en ook aan de omlijsting bevestigd worden zodanig dat wanneer je de trap en het blad naar boven duwt de veren je meehelpen.