Zijn slaap banken om op 's nacht op te slapen of om een middag dutje te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De slaapbank die ik net omschreef bij m'n antwoord op je andere vraag lijkt heel erg op degene die je bij deze vraag hebt geplaatst. Is die van Ikea?

Antwoorden (4)

je kan er van alles mee doen, ook wat jij voorstelt. Ze zijn echter gemaakt om ruimte te besparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zijn ze gemaakt om ook 's nacht op te slapen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is het idee, overdag bank 's nachts een bed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zijn ze niet zo lekker om op te slapen, vaak zit er ergens een hard stuk en soms zit er hoogteverschil in of een vervelend gat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik eentje zou kopen.
Welke kunnen jullie me aanraden?
het is maar net, wat jij wilt dat het is. maar ik zou voor een normaal bed kiezen, ze liggen niet lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik eentje zou kopen.
Welke kunnen jullie me aanraden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind ze wel lekker liggen. Ik heb er een van Ikea, slaap er prima op.
Meestal dient een slaapbank als om niet dagelijks te gebruiken. de ventilatie van het onderstel is meestal niet optimaal waardoor je , zelfs door lakens heen , zweetplekken kunt krijgen in je bank. Voor af en toe een logee kan het natuurlijk wel maar ik zou dan wel extra een molton of strandlaken onder de matrashoes doen. Bovendien zijn de meeste bankjes niet echt goed voor je rug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt de slaapbank niet uit of je een middag dutje doet of om een nacht op te slapen.

Meestal worden ze gebruikt als bank, maar als je bijv. een logé op bezoek krijgt, dan heb je een slaapplek voor uw gast als er geen 2e bed/slaapkamer in huis is.