op marktplaats. of bij pelckmans in lommel. misschien alleen een beetje ver rijden ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op Marktplaats zijn ze volop te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om een bonsaiboompje op te kweken is veel tijd en moeite nodig, en je weet, tijd is geld.
Het zal dus niet lukken een volwaardige bonsai voor weinig te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn ook betaalbare bonsaiboompjes je kan ze op plantenmarkten heel goedkoop krijgen
in een tuincentrum.
ik heb die van mij bij tuincentrum VAN UYTSEL gekocht
en hij leeft nog altijd !!!
(koop er wel wat speciale voeding bij)

Toegevoegd na 3 uur:
of je kan ook op een plantenmarkt er eentje kopen

Toegevoegd na 3 uur:
of je kan ook op een plantenmarkt er eentje kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De AH verkoopt ze soms ook wel voor niet teveel geld.Ik geloof rond de 15 euro.