Bij de IKEA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Ikea!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20086682
12 jaar geleden
Leen Bakker,Ikea
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de IKEA, misschien handig om daar is te kijken of op de website
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Praxis of Gamma verkopen ze zeer goedkope kluisjes met cijfercode.
Zo rond de 2 a 3 tientjes. Verwacht geen inbraakveilige bankkluis maar leuk ding om wat kleine zaakjes goed op te bergen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de ps serie van ikea is indd een optie.

bij ikea 70 euro in rood en wit

op marktplaats ook in grijs voor 20-30 euro

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bpu%3A1%3Blx%3A88187%3Bly%3A434047%3Bl2%3A1255%3Bkw%3Aikea%2520ps%3Bosi%3A2&ppu=0&postcode=3089KG&p=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wat je precies zoekt en wat het mag kosten.
Bij de kringloopwinkel staan ook leuke kastjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft niet hoe groot jouw "kleine" opbergkast dient te zijn. Ook schrijf je niet of deze voor binnen of buiten is. Is het slot voor dieven of voor je kinderen? Ga eens naar een grote DHZ zaak. Daar hebben ze alle soorten kasten en kastjes. Bij IKEA ook natuurlijk, maar die zijn dan wel weer duurder.