Wie weet van welk merk of winkel deze kast is?

Ik ga deze kast in elkaar zetten, maar ik ben op zoek naar een handleiding, weet iemand toevallig welk merk / winkel deze is?

Picture for question
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D152326051%26fh_lister_pos%3D10%26fh_location%3D%252f%252fnm%252fnl_NL%252f%2524s%253dcomputermeubel%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch&welt=default

deze lijkt op het rechte bureaublad na erg veel op de jouwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
bedankt, het is hem net niet, maar met deze bron kan ik zeker weer verder

Andere antwoorden (2)

Het lijkt mij iets van leen bakker of Lidl. maar iuk zou het eens proberen bij de leen bakker of de jysk..dat zou ook nog kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt erg op een oud model van Ikea.