mijn kat heeft toen ik een paar uur weg was op mijn donkere laminaatvloer gespuugd,nu zit er een hele grote uitgebeten vlek op.hoe krijg ik dit weg?

uitgebeten vlek in donker laminaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (4)

Als het is uitgebeten krijg je het niet weg. Je kunt kijken of het niet goed schoon is en even flink boenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met meubel olie voor donkere meubels wellicht de kleur n btje optrekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd de eerste antwoorden en desnoods dat stukje vervangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou donkere bijenwas proberen als het een donkerlaminaat is. Je zou ook de plek rondom de vlek eerst met vaseline in kunnen smeren, een dikke laag en dan op een vochtig stuk keukenpapier wat tuinbeits (in de juiste kleur) kunnen doen en dit enkele uurtjes op de plek kunnen leggen. Dit deden wij ooit met een houten vloer waar lampenolie op gekomen was en we hebben het redelijk op die manier kunnen bijwerken, maar helemaal mooi lukt helaas niet.