Ik heb een vaas gekocht, maar die is kapot gegaan, denk je dat ik mijn geld terug kan krijgen of een andere vaas? De was was van een folder

De medewerker deed er ook te weinig om papier volgens mij..

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie: de was was van de folder moet zijn: de vaas komt uit de blokkerfolder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt een kwestie van eigen schuld, dikke bult.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij maakt hem toch zelf kapot?! En dan verwacht je dat de winkelier een nieuwe betaalt?!? Want?

Antwoorden (5)

Nee het is dan je eigen schuld helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je kan het proberen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het vandaag gekocht en is vandaag kapot gegaan...helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe ging die kapot dan? En wat kostte die? Die factoren spelen ook mee. En bij welke winkel heb je het gekocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de blokker, door ergens tegenaan gestoten en het kosste 5 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je het proberen..
Kimath
12 jaar geleden
Ach voor die 5 euro zou ik geen moeite doen.
RECHTEN heb je niet. Het is fijn dat ze een poging doen hem goed te verpakken maar als je bij de kassa wegloopt is het verder jouw verantwoording wat je er mee doet.

Nu ACHTERAF zeg je, er zat te weinig papier om, dat is iets dat je ook gelijk had kunnen zeggen en wat meer vragen, maar dan nog mag je er geen rechten aan ontlenen.

Soms help meteen teruggaan wel want veel winkels zijn daar wel heel coulant in. Loop je de deur uit en breekt het meteen krijg je dan soms gewoon een andere.

Maar let op: dat is PUUR service van de winkel. GEEN RECHT
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de winkel is nu dicht dus kan helaas niet terug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoop mensen denken dat ze het recht hebben te ruilen of terug te brengen. Als ze het doen is het een service en geen verplichting inderdaad! Plusje!
Zodra je hebt afgerekend en de winkel hebt verlaten is het jouw eigendom. Dus je bent er zelf niet voorzichtig genoeg mee omgegaan.
Helaas, maar dit is "geen geld terug".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee , helaas daar doet men niet aan. Wellicht kun je om een nieuwe vaas , en daarbij vermelden dat je er al 1 had gekocht maar dat die onderweg naar huis is gesneuveld. Wie weet doet de blokker een geste....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je had kunnen vragen om meer papier en hebt zelf de vaas laten sneuvelen.

wel balen dat ie direct al stuk gaat maar helaas heb je geen recht op een nieuwe.

wat je wel kan proberen (als het om een barst gaat die niet zo heel erg opvalt, of een stukje wat eraf is bv) is teruggaan en zeggen dat je het niet had gezien bij aanschaf.

soms wil het ook nog wel helpen als er wat meer mensen aan de kassa/klantenservice staan (gemeen he...)

nee heb je, ja kan je krijgen. het is je eigen verantwoording dus als ze het doen heb je gewoon geluk.