Wie weet waar ik doorzichtig statisch folie kan kopen? Ongeveer 90 x 200 cm

Moet echt statisch zijn: geen kleeflaag!

Toegevoegd na 8 minuten:
Plastic of kunststof folie wat vaak erop en eraf gehaald kan worden. Moet wel goed op een deur of raam blijven "statisch kleven" maar mag niet plakken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

probeer het eens bij een winkel voor agrarische benodigdheden. Boeren gebruiken dit soort plastic om hooipakken in te wikkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bouwmarkten hebben deze folie ook vaak, Hornbach in ieder geval. Ligt naast de plakfolie.
12 jaar geleden
Praxis heeft het in ieder geval, en bij Blokker heb ik laatst statisch folie gekocht van 45 cm breed, heb er uiteraard niet op gelet of het er ook in 90 breed was, maar het is het proberen waard.