Kleur van een jute zak.
Soort beige.
Lekker neutraal/ tijdloos.
Opvrolijken kan je dan met oranje of lichgroene vazen potten etc.
Tja, da's mijn smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je vloer echt licht van kleur is, kun je zowel lichte als donkere meubels gebruiken.
Als je vloer donkergrijs/bruin is, zou ik geen donkere meubels gebruiken tenzij je echt veel ramen (en dus licht) in je kamer hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crème of gebroken wit. Iets wat niet in de buurt komt bij de kleur van de vloer, anders gaat t 'vloeken'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle kleuren die je mooi vindt, zolang het niet bij elkaar "vloekt". Dat is dus zeer smaak- en persoonsgebonden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk zou ik wit doen, of als je een iets warmere uitstraling wilt creeren, koloniaal. Succes!