hoi ik wil modeontwerpster maar ik heb nog geen naaimachine dus hoe kan ik met de hand patronenen maken en zo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (6)

Om patronen te tekenen heb je geen naaimachine nodig. Om ze te knippen ook niet. Zelf om ze in elkaar te zetten niet. In het pre-naaimachinetijdperk werd ook alles met de hand gemaakt.
Maar misschien kun je gaan sparen en eens op marktplaats een goede 2de hands opzoeken.
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor jou.
Op marktplaats zijn genoeg goedkope naaimachines te vinden. Ga maar eens kijken :-) Succes!
Om patronen te maken heb je geen naaimachine nodig. Om de stof die je afknipt nadat je het patroon er opgelegd hebt te naaien heb je ook geen naaimachine nodig dat kan je ook met de hand. De naaimachine maakt stof alleen sneller aan elkaar vast dan jij dat met de hand kan doen.
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Wat zijn we het eens he ;)
ronron1212
12 jaar geleden
Ja je was alleen sneller met het plaatsen.
Geen antwoord op je vraag maar heb even op marktplaats gezocht en een goedkope naaimachine gevonden voor 20 euro :) hobby.marktplaats.nl/naaimachines-en-toebehoren/454297594-koopje-singer-naaimachine.html?return=eJwtjMsKwjAQRf%2Bl0C6TxroxJUj9k6GNJOQ1dFIUxX93gq7uuQ8uaKXfXo8zaXW%2B6I4s7KubXa2opQwFbRYJ9lAxAlQSOcrfRKDD6zMaNWxkaumnRfXTbfMMrLGyvjwy0n2jf4stHRkSF0s%2Bkt39yjY8mgXwCVbns%2BWoUHs6DYiHGbv58wX2RjWD&df=1&fta=eNotkV2OwyAMhO%2FCQ5%2F5SwCjXmGvUJkAbbRJGpW0jbbq3ZfEefs047HRgGDgU8ACez6GywuHwnwBo4Ctw1mcYjkvdxA%2B9uCHBf762ZccS1XmBbgfZ5ieY3r0nf99w4TYj9jd%2Bin5e%2BlBnub5eebbQg1sxmtivq%2FRAnV9H%2FdLSlZWwWUbM19VQKtMtBVcl0K3K6LVsSHLunYVgVudnFsFRu0cBgKtc7WE5ibjBgE7qyvIHIyWBMohgXZxB0wh7ODQZAKDhmZk6nYwKqcdWmc5zbSJUk00tKdBcShGHIqydEubrHZQKrYHSEEgDaUkGhqWNtJTRU4NKem4JTJSXIjOktVaGuZO2K1LUatc7jPGchnSdF1uW91tNRywEdfL9gO19AiC66pKYPhm%2FufAF%2FMIHD7f7z%2B0EqOa&fta_ind=9&fs=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin eens met poppen kleding !gewoon met de hand !bijna alle top ontwerpers zijn zo! Begonnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt geen naaimachine nodig voor patronen te tekenen
je moet wel goed kunnen rekenen en koop een makkelijke naaimachien en al helemaal geen kleine
die zijn niet zo geweldig
voor een naadje recht te naaien wel maar je kunt er ook geen dikke stof mee naaien zonde van je geld
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem een schrift, klapper en potlood en begin je ideeën te tekenen, zo is iedere modeontwerpster begonnen, een naaimachine komt later wel. Succes