Wie weet waar ik deze kast (zie foto) kan vinden op internet om te bestellen?

Ik heb een kast geleend van een vriendin. Ze wil hem graag terug, maar hij is zo goed bevallen dat ik hem graag ook wil aanschaffen. We weten niet waar hij ooit is gekocht.. Hebben jullie toevallig een idee/ link?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie geen foto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij staat erop :) Duurde even..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom vraag je het niet gewoon aan je vriendin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik citeer uit mijn bovenstaand stukje; "We weten niet waar hij ooit is gekocht.. "
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke kast!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks! Ben er ook erg blij mee :)

Het beste antwoord

Op de website van Neckerman ,staat een kast als deze afgebeeld,welke erg veel overeenkomsten heeft. Mogelijk kunt U met dit bedrijf contact opnemen en vragen of de kast ook in 2 deurs (nog) te koop is. ( degene op de afbeelding is een 3-deurs,misschien de grote broer van )

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D151330599&trackc=f110e250

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb een tijdje terug een kast bij Kwantum gezien die hier heel erg op leek of misschien wel exact hetzelfde was. Het was de Kwantum in Utrecht.

Of ze hem nog hebben weet ik niet, is toch zeker al 3 maanden terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikea kan je altijd proberen. Grote kans dat ze het daar verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt op een van Leen Bakker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet de Billy van de Ikea?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is zeker niet de Billy van ikea, dat is namelijk een boekenkast. Maar het zou heel goed de Pax kast kunnen zijn. Even kijken, ik heb hier nog een boekje van de Pax. Die deuren hebben ze niet meer maar wel andere mooie deuren.