Witte Blackboard verf ?

Ik ben gecharmeerd van het idee om iets op te kunnen schrijven en het dan uit te kunnen vegen. Een blackboard is hiervoor natuurlijk ideaal. Nu heb ik wel zwarte blackboardverf ( schoolbordverf ) gezien, en wij hadden vroeger op school een groen blackboard. Bestaan er ook witte 'blackboards' ik wil het namelijk een stuk van mijn kamer verfen met deze verf, maar zwart past niet bij mijn kamer.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Er bestaat witt whiteboardverf. Niet om met krijt op te schrijven, maar met stiften. Je kan dit vinden op Scribi.eu.

Gewone krijtbordverf is natuurlijk heel wat goedkoper. Dit kan je vinden op Acaza.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Witte bestaat niet, er zijn ook geen zwarte krijtjes voor. Er zijn wel whiteboards maar die zijn van plastic en kan je niets mee in je kamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat waren dan waarschijnlijk geen schoolbord krijtjes als het er niet af ging...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, de zwarte krijtjes uit het pakje gekleurde schoolbordkrijtjes haalde ik er altijd uit. Daar mochten de kinderen uit mijn klas niet mee op het bord tekenen, want dat kreeg je er inderdaad nauwelijks meer af!
Je kunt schoolbordverf kopen in allerlei kleuren, vast ook wel in wit. Gewoon bij de bouwmarkt, van Histor bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is witte schoolbordenverf te koop.

En gekleurde krijtjes.

Als je deze verf op de muur doet, wordt het na gebruik van krijt grijs. In elke oneffenheid blijft krijt hangen. Om dit euvel te vermijden is een spiegelgladde ondergrond noodzakelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat wel witte krijtverf voor op muren maar als je er op wilt schrijven wordt wit wel groezelig op den duur.