Ikea keukenkastjes op voorraad?

Zijn kastjes voor mijn keuken op voorraad bij Ikea (delft) of moet je je keuken bestellen? En werkbladen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Antwoorden (3)

Je kunt van te voren naar het centrale nummer bellen of het filiaal waar jij heen wilt gaan, het op voorraad heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan IKEA je vertellen. Ga naar de site, zoek de producten op die je wilt, en gebruik de functie 'Controleer voorraad'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De voorraad is via internet te bekijken. Een standaard recht werkblad heb ik weleens bij Ikea gehaald. Maatwerk moet worden besteld. Ik raad je echter aan om (bv in de bouwmarkt) een duropal werkblad te kopen of te bestellen. Deze zijn duurder maar gaan veel langer mee. In mijn keuken heb ik een Ikea blad zitten maar het ziet er ondanks voorzichtig gebruik nu al slecht uit omdat de toplaag gemakkelijk beschadigd. Het is een hoekblad en om het te verwisselen moet ik veel slopen helaas anders zou ik het zo doen.