Onze keuken is zonnegeel (lees: heel fel geel), welke kleur zou ik de muren kunnen schilderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Het beste antwoord

Bosgroen of donkeroranje

Toegevoegd na 30 minuten:
(ik hou wel van een beetje spanning/contrast)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je kan de muren gewoon wit verven of heel licht grijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hem in een wittint schilderen, maar niet spierwit, dan knalt het je tegemoet, zeker met felgeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zachtere tint geel van zelfde kleur. Wit past altijd en overal. Groen en bruin passen ook goed naar mijn idee. Haal eens wat kleur stalen bij een bouwmarkt of schilder en hou het op de muur erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou kiezen voor een hele lichte groene tint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of heel bond hou je van veel kleur? gebruik dan rood en blauw er bij. dat geeft een heel gaaf effect. de primaire kleuren !