moet je als je iets terug brengt bij de ikea alles teruggeven in de (OG) verpakking?

kan dit nergens vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
14.3K

Antwoorden (3)

Ja dat moet maar de verpakking hoeft niet intact te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker dat controleren ze ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn de officiële Ikea-regels:
Terugbrengen en ruilen
Binnen 90 dagen mag je terugbrengen en ruilen, conform onze verkoopvoorwaarden. Breng de ongebruikte artikelen terug met hun originele verpakking, samen met de kassabon, en je ontvangt van ons het aankoopbedrag terug. De artikelen kunnen naar alle vestigingen teruggebracht worden.

Artikelen uit de koopjeshoek en matrassen die uit de oorspronkelijke verpakking zijn gehaald kunnen, in beginsel, helaas niet worden geruild of geretourneerd.

Er staat dus dat je ze MET de verpakking moet terugbrengen, niet IN de verpakking! (is ook haast niet te doen als je alles hebt bekeken en het terug in de verpakking moet proppen).