Gordijnen ophalen bij Kwantum ?

Mijn gordijnen zijn klaar vandaag ! maar ben benieuwd of je ze gewoon in een tas meekrijgt ? want ik ben op de scooter en anders moet ik wachten met ophalen tot vrijdag ! dus heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.1K

Antwoorden (5)

Ik kreeg ze over de arm mee. Niet ingepakt dus. Maar ik was met de auto, dus geen probleem.
Bel anders even, dan ga je niet voor niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou sowieso tot vrijdag wachten en dan ophalen. ik weet niet hoe je het dan wilt vastpakken maar dat lijkt best eng. en ach, (ik weet hoe het voelt hoor) het zijn maar twee dagen. zelf heb ik ook een hekel aan dat ik 2 dagen moet wachten wanneer ik wel mooi het NU wil. ik probeer me er overheen te zetten. het is moeilijk, maar probeer het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt ze mee verpakt in plastic, misschien is een doos achterop de oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de gordijnen ook bij kwantum weg,
ik kreeg ze verpakt in een stuk plastic,

als je niet al te dikke gordijnen hebt kan je gewoon een boodschappentas meenemen en ze daar in doen voor op de scooter.

zijn het echt veel en heel dik dan zou ik wachten tot je ander vervoer hebt.
13 jaar geleden
Dat ligt eraan hoeveel het is, maar in een normale flinke tas (wel handelbaar) past met gemak 20 meter gordijnstof.
Mocht het een onhandelbaar pakket zijn, vraag dan even of iemand het even bij je kan bezorgen. Kwantum verdient genoeg aan hun gordijnstoffen zodat dat er best nog wel af kan! En met een beetje geluk tref je een aardige werknemer..