Ik heb een mooi wit houten kastje. Om het kastje zit een wit houten rand, een bies dus. Die rand is nogal beschadigd en zou vervangen moeten worden.

Daar ik daar zelf niet handig genoeg voor ben vroeg ik me af of er nog een andere oplossing is om die rand weer netjes te maken. Bedankt voor uw reactie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ga naar een textiel/stoffen winkel of op de markt staan ook vaak van die kraampjes,ze hebben er alle soorten,maten en kleuren sierband en randjes.Zoek iets uit wat de breedte heeft van het randje of iets breder.Het kan strak zijn kant of fantasie.Je zet het vast met kleine spijkertjes(je hebt ze zonder kop,nagels, maar voorzichtig,er kan een stukje afbreken bij het vast tikken,dus bril op)of je lijmt het erop.Zo wordt je kastje zonder klussen weer netjes en anders dan anders.;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit vind ik een leuke creatieve oplossing, dat ik daar nou zelf niet opgekomen ben!

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet in hoeverre de rand beschadigd is, maar je zou houtvuller kunnen proberen, dus de beschadigingen opvullen, netjes schuren en aflakken. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of kijken op marktplaats, daar kun je adverteren voor, of zoeken naar klussers. Die hebben vast verstand van zaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou even kunnen kijken op klusspot.nl