Waar kan ik Japanse spullen kopen? Zie uitleg ;)

Ik ben een jongen van 16 (volwassen voor leeftijd) ik kijk anime en ik houd wel van japanse cultuur/stijl. Weet iemand toevallig een plek waar ik Japanse spullen kan kopen. Vooral Decoratie, ik zoek echt een japanse poster(soort scroll zoals in films) LET OP: Japans is geen Chinees. Bij voorkeur in de buurt van Amsterdam

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer marktplaats eens
Kimath
13 jaar geleden
Probeer deze winkel eens voor leuke anime spulletjes: http://www.archonia.com/
Ik heb hier al meerdere malen wat besteld en het komt altijd mooi op tijd aan.
Ze hebben wall scrolls van Anime, van die figurines, echt te veel om op te noemen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zocht ik oowk :o

Het beste antwoord

Van hier tot Tokio
Prinsengracht 262 en Rozengracht 184
1016 HH en 1016 NK Amsterdam
www.vanhiertottokio.com

Roppongi
Ijburglaan 1483
1087 KM Amsterdam
www.roppongi.nl

Japan Lifestyle
Rijnland 385
8245 EG Lelystad (voor het geval je in de buurt bent)
www.JapanLifestyle.eu

En in Antwerpen heb je natuurlijk Het Japan Centre
Korte Koepoortstraat 11
2000 Antwerpen

Toegevoegd na 2 uur:
Bij www.allposters.nl hebben ze ook Japanse anime posters en wandrollen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dan ga je natuurlijk naar 't Japanse Winkeltje!
Hier is de link van de site
http://www.japansewinkeltje.nl/index.php/nl/artikelen

En de locatie
't Japanse Winkeltje
Nieuwezijds Voorburgwal 177
1012 RK Amsterdam

Hoop dat je er wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top dankjewel ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, hoop dat je wat vind :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen woont in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan iemand mij vertellen waarom er bij het antwoord een duim omlaag staat? Het geeft toch perfect antwoord op de vraag?
Ik kan geen duimpjes geven maar anders had ik er 1 gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan geef ik toch een duimpje,Er wordt per slot van rekening gevraagd naar iets in de buurt van Amsterdam momopoyolo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Momopoyolo .. de vraag steller zei in de buurt van Amsterdam. Misschien een tip om de zin eventjes goed te lezen ..
Vlak bij amsterdam is een vliegveld, via fit vliegveld kun je vrij makkelijk naar japan, in japan kun je heel veel
Japanse spullen kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hebben ze daar ook humor te koop?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en via dat vliegveld kun je ook naar China, naar Rusland, nar India zelfs
en overal kun je spullen kopen...
in beverwijk hebben ze ook heel veel japans en chinees spul =]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Labshop in Twello hebben ze veel Japanse spullen
Je kunt er een catalogus aanvragen en ze sturen de spullen per bode op
tel 0571 276340
labshop@labshop.nl

Gerrit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je wel wat kan kopen op e-bay en kapazaaaa of marktplaats .nl grtz