Heeft iemand informatie over een pelletkachel?

ik heb nu een houtkachel, maar denk er over om een pelletkachel te nemen omdat ik haast geen brandhout meer kan krijgen.
heeft iemand een goede ervaring met een merk, verbruik, of gewoon hoe het bevalt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ik zelf heb geen ervaring met dit soort kachels, maar een collega van mij heeft er een in zijn rijtjes huis en is zeer tevreden over de warmte die het afgeeft. Omdat hij dicht bij de grens van Duitsland woont haalt hij daar de pellets dat scheelt euro's. verder zie de bron. Het rendement van pellets is groter dan die van hout.