Ik heb weinig ruimte voor een bijzettafel, waar kan ik een u-vormig 'tafeltje' vinden wat over de armleuning van mijn bank past om glazen op te zetten

Bestaat dit uberhaupt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ik heb ze zelf bij Pronto-wonen gekocht. Dat was vorig jaar, waarschijnlijk hebben ze die nog wel.Tevens in verschillende maten verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je meet de diameter van je armleuning en dan ga je een tafeltje zoeken die eroverheen past.

Maar dat is toch ook heel makkelijk zelf te maken.
Drie plankjes, 4 hoekbeugels en een paar schroeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die bestaan, nu in de aanbieding bij Formido voor € 14.95.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog één, stuk duurder.

http://www.mijnwebwinkel.be/winkel/breugelshop/?menu=article&categoryID=772466&articleID=12227096

Toegevoegd na 2 minuten:
De dure, nu stuk goedkoper.

http://shop.boerenmedical.com/t2Product.aspx?product_id=7131
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Giwede dank je voor dit! Ik zocht hier toevallig ook naar. Alleen je eerste link werkt niet en het is een Belgische website. Anyways bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Richard, graag gedaan. Bij mij werkt de link wel.
Hij kost op de eerste link € 51.50 en op de 2de, exact hetzelfde tafeltje € 18.35, wat een verschil he?
Succes met de aanschaf en veel plezier ermee!
Ik heb zo'n soort vraag al eerder beantwoord,je zou een armleuning organizer,zo noem ik hem maar voor het gemak,kunnen maken.Ik heb ze ook wel te koop gezien,maar dan zonder het plankje,dat heb je natuurlijk wel nodig wil je er veilig iets op kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de ikea heb je laptoptafeltje in die vorm en kan je van hoogte verstellen en verplaatsen uiteraard;)