welk merk heeft een matte schrob vaste latex die ik zelf in kleur kan laten mengen?

ik heb latex op mijn muur, maar ook 1 kalf van een hond 2 katten en 2 jonge kids. de muur blijft niet schoon en de huidige latex van histor die er nu op zit is niet zo afneembaar als dat het hoort te zijn volgens de verpakking. ik ben dus op zoek naar een latex/muurverf die écht schrob vast is, ik zelf kan laten mengen of in de buurt komt van de kleur Forel van Histor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou Sigmatex pakken, dit is een matte schrobvaste buitenlatex die je in alle kleuren kunt laten mengen en ook afwassen of schrobben.
Hij is wel iets duurder omdat het een buitenkwaliteit latex is.

ik heb meer als 20 jaar schilderservaring en een eigen bedrijf gehad, dus weet waar ik het over heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Flexa heeft diverse soorten; van mat tot hoogglans.
Je kiest datgene wat je wilt (basis) en laat deze op kleur mengen. Iedere goede verfhandel kan dat.

Er zijn ook hele dure verven (merk weet ik zo niet uit het hoofd), deze zijn heel mat, poederig bijna. Wel heel mooi!!