Welke afstand moet je houden tussen de spiegels en het dressoir?

het dressoir is 2,20 breed en 80 cm hoog

De twee spiegels zijn 75x 65 cm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2K

Het beste antwoord

Gebruikelijk is 30 - 40 cm, maar je kan de spiegels ook afstemmen op de bovenkant van een deurkozijn als dat in de muur waar het dressoir staat, aanwezig is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

knip twee stukken etalage karton op de maat van de spiegels en maak dat met plakband op het dressoir vast. schuif naar eigen inzicht om de verdeling esthetisch mooi te krijgen. is alles naar wens bevestig dan de spiegels.