Waar kan ik een mooie 23-gaatjes perforator vinden (en kopen)?

Via internet of in een fysieke winkel. Onder 'mooi' versta ik of mooi bruin met een houtachtig uiterlijk, of met versiering ofzo, bijv. zoiets: http://www.themacompany.nl/shop/nl/shop/categorie/vrouw/4,1,6630/?subcat=303

In ieder geval niet zo saai en standaard.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (4)

Ik ben even voor je aan het zoeken geweest, maar ik vrees dat dat niet zo makkelijk gaat worden. 2 gaatjes perforators zijn er nog in verschillende leuke kleurtjes en vormen omdat die nog vaak thuis gebruikt worden. Maar een 23 gats perforator hoort toch meestal in een kantoor thuis. Ik denk dat je het beste een saaie bij overtoom kan bestellen en die zelf gaat pimpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de lokale kantoorboekhandel, of de locale kantoorvakhandel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon een advertentie op marktplaats zetten. Zo bereik je heel wat mensen. Het is soms mazzel maar wie weet heeft iemand er nog eentje thuis liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, een gezochtadvertentie op marktplaats (o.i.d.) zet ik niet meer; dan kunnen mensen heel makkelijk liegen en ik ben meerdere malen bedrogen uitgekomen dus doe dat niet meer.
Gewoon bij de Bruna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees de vraag + uitbreiding: Onder ‘mooi’ versta ik of mooi bruin met een houtachtig uiterlijk, of met versiering ofzo.
Die vind je niet bij de bruna.