In welk stadium van ee hypotheekgesprek moet je kosten betalen?

Wij willen graag een andere huis kopen, daarvoor zijn wij uiteraard geld voor nodig. Maar we willen eerst weten hoe ver wij kunnen gaan. Moet je voor deze berekening al betalen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het eerste gesprek bij een hypotheekverstrekker is vaak gratis, vergelijk daarom goed. Tijdens het eerste gesprek kun je vragen stellen over de kosten, je kunt dan alsnog besluiten naar een ander te gaan.

Het beste antwoord

Nee, advies en offertes zijn gratis.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou dat is allang niet meer dus welkom in 2015
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eh, Deaal, jawel hoor. Vorige maand nog wel tenminste.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Trouwens, het is kort door de bocht van jc54: het eerste gesprek, met daarin een advies en het kijken naar hoe hoog je hypotheek zou kunnen worden is gratis.
Daarna ga je betalen.

Andere antwoorden (1)

Bij mij gingen de advies kosten pas in toen het specifiek over welke hypotheek en levens verzekering ik moest hebben.
Dus alle gesprekken over hoe veel je kan lenen waren gratis.
Maar voordat het geld ging kosten moest ik eerst tekenen dat het duidelijk wat dat het vanaf nu geld ging kosten