Mag je je (woeker)polis laten omzetten bij een andere adviseur dan degene waar je hem destijds hebt omgezet, ookal is het product alleen van hun?

op een site las ik dat je je polis bij een andere adviseur mag laten omzetten. Echter ik heb een polis die is afgesloten bij 'Jazeker' ; en normaal mag ik -bij bv aanpassingen- dit alleen bij hun laten doen, omdat het een product is die alleen hun hebben.
Ik mag dus niet naar een ander om iets te wijzigen. Is dat bij een woekerpolis dan anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je bent vrij om de omzetting zelf of met behulp van een andere adviseur te regelen. Houd er wel rekening mee dat een andere adviseur kosten zal rekenen voor advies en/of bemiddeling hierbij. (gemiddeld tussen de EUR 250 en EUR 750)