Er zijn verschillende modules op internet te vinden die een aardig beeld geven hoeveel de netto maandlasten zijn. Daarvoor zijn wel een aantal gegevens nodig: leeftijd, inkomen, welke vorm van hypotheek, hoeveel is het rentepercentage. Om geen reclame te maken voeg ik bij dit antwoord geen link bij.

Bij een leeftijd van bijvoorbeeld 30 jaar, inkomen € 50.000, annuiteitenhypotheek, 5% en 42% aftrek is er zo'n € 600 te betalen. De € 650 in het antwoord hierboven kan natuurlijk ook kloppen als er uitgegaan wordt van andere gegevens.
fisbel
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan je zo niet beantwoorden. Het is afhankelijk van je hypotheek vorm, rente, eigen inbreng, je belasting schaal....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
650 euro netto per maand volgens funda. Alleen hypotheek.