Werk jij bij een bank op de afdeling acceptatie hypotheken? Dan heb ik een vraag aan jou..

Hoe lang duurt het beoordelen van een compleet dossier? (hypotheek aanvraag).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik werk niet bij een bank, maar heb wel al de nodige hypotheken versleten.
Over het algemeen : enkele weken (2 tot 4), afhankelijk van je omstandigheden. Heb je gewoon een eenvoudige baan (of twee, samen met je partner) en geen inkomsten uit ingewikkelde bronnen, dan duurt het zeker niet langer dan dat.
Je kunt dit overigens ook gewoon vragen aan degene bij wie je je hypotheek hebt afgesloten, maar die zal niet heel veel nauwkeuriger kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, jammer dak nie kan plussen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf het moment dat je alle documenten hebt ingeleverd? Wanneer wist je dat alles in orde was? Krijg je dat per post bevestigd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je overlegt toch om de haverklap met je hypotheekadviseur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsnog de plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou die geeft aan dat er een achterstand is van 2 weken en verder zegt hij vrij weinig. Als je iets wilt afsluiten wordt je direct geholpen en daarna ben je een nummer.