Met welke hypotheek is de rabo opbouwhypotheek te vergelijken?

Graag wil ik de concurrenten eerlijk vergelijken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met spaar en/of beggingshypotheken. 'k zou er niet aan beginnen; is nergens voor nodig om je te binden....
Je kan los daarvan zelf naar eigen inzicht en keuze eventueel sparen of beleggen

Toegevoegd na 18 minuten:
'k bedoel natuurlijk beleggingshypotheken

Toegevoegd na 2 uur:
nadelen voor mij:
het binden aan één instelling voor lenen, sparen en verzekeren.
weinig flexibel , bij verhuizing of oversluiting.
opslag op de hypotheekrente.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou een spaarhypotheek beter zijn dan een opbouwhypotheek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zei dat ik aan beide hypotheken niet meer zou beginnen, noch spaar- noch beleggingshypotheek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okay Ik ben wel benieuwd waarom jij daar niet meer aan zou beginnen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing daarvan. De meeste mensen hebben een spaarhypotheek. Niks mis mee. Bij beleggen kan ik een gemakkelijk een groot nadeel bedenken, maar bij sparen niet.
Deze hypotheekvorm is inderdaad zoals mijn voorganger aangaf een combinatie van een bankspaar en een belegginshypotheek. Het ziet er naar uit dat je zelf kan bepalen hoeveel risico je wilt lopen (dus hoeveel van je hypotheek bedrag gedekt is door de bellegingsrekening). Naar mijn weten zijn er geen andere aanbieders van hetzelfde product, wel worden bij de meeste hypotheekverstrekkers beide vormen wel afzonderlijk aangeboden.

Voor meer informatie over hypotheekvormen kan je ook even hier kijken: http://www.hypotheekvormen.info

Laat je daarnaast goed adviseren over wat het beste is in jouw situatie!

Succes met kiezen!

Toegevoegd na 8 minuten:
Deze vorm wordt trouwens ook wel hybride hypotheek genoemd, neem eens een kijkje op independer.nl voor eerlijke en goede vergelijking van (onder andere) hypotheek aanbieders.