Springstaartjes in watermeterput. Wat kan ik doen als woningstichting niet wil helpen?

Zeggen ongedierte is voor huurder. Bestrijder zegt zolang die put nat blijft blijven springstaartjes. Deksel afgeplakt. Beessies springen door mijn gang en toiletvloer. Lijken net vlooien. Zijn springstaartjes. Kan geen vloerbedekking leggen, want beschimmelt doordat ook het deksel nat is. Wil bekuiping put. Woningstichting weigert alles. Willen alleen schelpen in de put gooien. Ben het na 6 jaar zo ontzettend zat

10 maanden geleden
1.6K
tinus1969
10 maanden geleden
Waar zit die put? Woonkamer? Keuken?
Tzalwel
10 maanden geleden
In de gang achter de voordeur. Is grondwater. Watermeter staat zelfs regelmatig onder water
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 maanden geleden
Meld het juiste probleem bij de woningstichting: er staat water in de put. (En niet: ik heb ongedierte) Dan kom je misschien in het juiste vakje.
Tzalwel
10 maanden geleden
Nee hoor. Dit loopt al 6 jaar minstens. Ze weten van de hoed en de rand. Grondwater kunnen we niets aan doen.
Antoni
10 maanden geleden
@Tzalwel, zijn er geen buren of anderen in de straat die hetzelfde probleem hebben? Welke oplossing(en) hebben zij gevonden? Ik raad je aan eens na te gaan of je medestanders/buren/anderen kan vinden met hetzelfde probleem.
Tzalwel
10 maanden geleden
Allemaal natuurlijk allang gedaan. Naast mij onder één kap, eigen huis, treiteren mij, valt niet mee te praten. Heeft het zelf opgelost weet ik van jaren geleden. Verder woon ik op een hoek en de rest heeft er geen last van

Geef als eerste antwoord