Mag ik ingeschreven staan bij meerdere woningcorporaties?

Om de kans stuk vergroten wil ik me inschrijven bij de websites van meerdere woningcorporaties in verschillende regio’s!
Heeft dat invloed op mijn huidige wachttijd bij Entree?

3 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (2)

Nee. Maar simmige van die corporaties zullen je inschrijving niet accepteren, of iig kun je er in de praktijk geen rechten aan ontlenen.
Ik bedoel: Ja dat mag en Nee dat heeft geen invloed op je situatie bij Entree.
Toegevoegd op 24 april 2021 07:29: tekst
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Verwarrend antwoord
LeonardN
3 jaar geleden
Wauw. Ik zou het antwoord even weghalen en overnieuw doen.
Bedenk dat DIT de vraag is: "Mag ik ingeschreven staan bij meerdere woningcorporaties?" Ik heb gemind want het antwoord is JA
LeonardN
3 jaar geleden
"Maar simmige van die corporaties zullen je inschrijving niet accepteren" Hoe weten ze dan dat je ingeschreven staat bij een ander? Vragen ze dat dan? Ik neem aan dat ze niet bij elkaar mogen checken.
Inekez1
3 jaar geleden
-
Hoezo inschrijving niet accepteren of geen rechten aan ontlenen? Wat bedoel je daarmee? En heb je daar een bron van? Ik sta al jaren ingeschreven bij verschillende corporaties in verschillende regio's. Geen enkel probleem.
tinus1969
3 jaar geleden
@Inekeze bijvoorbeeld als je in de verkeerde regio woont.
Ja dat mag. Geeft ook geen problemen bij inschrijving ergens anders. Ook als je via een andere woningcorporatie verhuist naar een andere regio, dan houd je je wachttijd bij Entree zolang je daar staat ingeschreven. Geef wel je nieuwe adres door, zodat bij een volgende verhuizing de gegevens kloppen.