Voor het vierde opeenvolgende jaar is de maximale huur voor personen ouder dan 23 jaar niet geïndexeerd en dus gelijk gebleven aan de maximumhuur die het jaar ervoor van toepassing was.
Voor personen ouder dan 23 jaar geldt in 2018 daarom, net als in 2017, 2016 en 2015, een maximale rekenhuur van € 710,68. Wanneer uw rekenhuur hoger is dan dit maximum, heeft u geen recht op huurtoeslag.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
U bent heel snel. Dank SimonV