ik woon in een huurhuis met meerdere mensen en mijn vriendin is zwanger. Welke stappen kan de huurbaas ondernemen?

Het huis is opgedeeld in verdiepingen en ik en mijn vriendin wonen op de begane grond, we delen alleen het toilet met een ander stel op de begane grond voor de rest is alles voor ons zelf. wat voor stappen kan een huisbaas tegen je doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lees eerst je contract eens goed door.
Ik kan moeilijk geloven da er ergens in zou staan dat je geen kinderen mag krijgen.
Als het er btw niet specifiek instaat, dan is het in orde. ( geloof ik dat de logica erachter was )