welke sites zijn er om "vindersloon" uit te keren n.a.v. verkoop huis middels delen socialmedia?

Ik zoek een site waarop je cadeaubonnen en geldbedragen kan uitdelen voor de persoon die de gouden tip / koper vind voor het huis dat jij te koop hebt staan. Ik kan de juiste site maar niet vinden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

De verkoopversneller is zo'n website.

Je huis verkopen lukt in deze tijd niet zomaar. Je moet iets extra's doen om op te vallen. Daarom maakt Hypodomus het nu makkelijk en leuk om ook je eigen sociale netwerk in te zetten bij de verkoop van je huis.

Toegevoegd na 3 minuten:
help mee van "kijkmijnhuis" werkt ook op die manier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zie hier nergens vindersloon voor de gouden tip
Dergelijke sites bestaan (nog) niet.

Het is namelijk niet mogelijk om via een afspraak bij de makelaar terug te traceren wie het uiteindelijk gedeeld heeft en in geval meerdere mensen dat deden, welke van deze mensen uiteindelijk de post geshared heeft waarop men de makelaar heeft gebeld/gemaild oid.

Wil je zoiets dergelijks opzetten dan moet je de regie stevig in handen nemen en jezelf als tussenpersoon zetten als mensen willen komen kijken en dan direct vragen hoe en wat, maar dat was je vraag natuurlijk niet :-)