Wat is een "verklaring IBG" ?

Ik heb een geldige verklaring IBG nodig voor mijn inschrijving bij een woningbouwvereniging, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan moet komen. Google levert niks op... Of is het een verklaring van de IB-Groep?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Kennelijk gaat het om de huur van een studentenwoning. Dan mag je bruto inkomen niet hoger zijn dan € 34.085 per jaar. Dit kun je aantonen met een bewijs van je studiefinanciering: gebruik de originele brief van de DUO (voormalige IB-Groep) waaruit blijkt hoeveel je op het moment van tekenen van de huurovereenkomst ontvangt aan beurs en/of lening. Als je niet over de originele brief beschikt kun je via de site van DUO (voormalige IB-Groep) jouw gegevens oproepen en uitprinten.