Ik woon in een seniorenflat. Na de renovatie aan de buitenkant zijn er klachten over de balkonvloer. Bij wie kan ik nu eens met dit probleem aankomen?

Het regen en boenwater op ons balkon gaat altijd de verkeerde kant op. In plaats van naar de afvoer loopt het onder de balkonvloer omdat de betonnen vloer wat scheef loopt, en blijft daar staan. Ons kunstgras is iedere keer drijfnat en ook heel vervelend om op die natte groenvloer te lopen en te zitten. Het kunstgras weghalen is geen optie want er gebeurt dan gewoon hetzelfde alleen zonder die mat.
Bij wie kan ik nu eens met dit probleem aankomen die ons helpen wilt.

Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt voor uw antwoord, maar ik ben helaas vergeten erbij te vermelden dat de aannemer aan de balkonvloeren niets heeft gedaan...geen opdracht voor gehad zeg maar. Die balkonvloeren spelen al jaren, maar er zou tijdens de renovatie wat aan gedaan kunnen worden, maar helaas.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit soort klachten wordt neergelegd bij de aannemer. Die zal dit in behandeling moeten nemen. Omdat je dan met een derde partij hebt te maken kan het wat langer duren voordat je antwoord krijgt en of er iets aan gedaan gaat worden. Ik zou zeker nog een keer een klacht indienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik het zo lees kan je het beste eventje naar de beheerder van je gebouw gaan of naar de woningstichting. zij zijn tenslotte verantwoordelijk voor de renovatie.

of je kan naar de aannemer gaan die de renovatie heeft uitgevoerd.

good lucks!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt ervan af of je huurt of de flat hebt gekocht. Als je huurt moet je bij de verhuurder zijn, als je het hebt gekocht moet je bij de vereniging van eigenaren zijn. Een van beide heeft de opdracht gegeven.