Hoe kom ik snel aan een huurwoning wanneer ik niet ingeschreven sta bij domein?

Het mag zo rond de 600 euro per maand kosten en huren bij particulieren mag ook. Maar hoe kom ik hier terecht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk op marktplaats, Google en makelaars verhuren ook woningen, zeker in deze tijd, nu huizen niet zo snel meer worden verkocht. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vraag in je vrienden en kennissenkring of ze nog iets weten of voor je rond willen kijken

hang verder advertenties op bij supermarkten en dergelijke en hou de advertenties in de krant in de gaten.

je kunt zelf ook een advertentie in de krant laten zetten
11 jaar geleden
fisbel
11 jaar geleden
En dan zijn er ook nog makelaars ....