Laten weken in melk, een avond moet genoeg zijn
Rode wijn kan je ook verwijderen met witte wijn. Dit kan werkt alleen als je meteen witte wijn op de vlek doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

spa rood laten bubbelen wordt wel gezegd
Zout er op en laten indrogen, zeggen anderen
Er zijn oko speciale flesjes met wasmiddel voor speciale vlekken. Voor rode wijn bestaat dit ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shout erop spuiten/knijpen uit de fles en dan wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb hetzelf regelmatig gehad en ik heb het altijd weten op te lossen met zout. De vlek een beetje vochtiger maken met een beetje water. Flink wat zout erover strooien, rustig laten liggen en een uurtje (minimaal) laten indrogen. Vervolgens het opgedroogde zout er af borstelen en gewoon de wasmachine in.