Stickers en/of restanten daarvan op je mooie net aangeschafte nieuwe spullen. Irritant?

Is het geen zaak van de verkoper om de vaak talloze (en moeilijk verwijderbare), krengen er voor jou af te halen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Heel erg vervelend inderdaad. Ik kom ze vooral op LP's tegen en ik heb een hoop hoezen verpest in het verleden door die $@#$-stickers.
Op de vraag aan de verkoper waarom die stickers zo taai zijn, zei hij dat dat wel moest omdat anders mensen in de winkel een goedkope sticker van de ene plaat op een andere duurdere plaat plakken. (Je begrijpt dat ik het hier over een 2e hands platenwinkel heb, zonder "bar-code" systeem)

Hoe dan ook, ik kreeg de tip om het er af te halen met was benzine. Dat heb ik geprobeerd en het werkt perfect!
Sinsdien heb ik als niet-roker een fles Zippo olie in huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je kunt het altijd vragen. Bij kwaliteitszaken doet de verkoper dat best voor je. Zeg desnoods dat het een cadeautje is.

Ik kocht vorige week een paar pumps, en toen haalde de verkoper de stickers er ongevraagd voor me af. Dat deed hij omdat het zo onelegant staat als je als vrouw op pumps loopt en iemand die er achter loopt zo zicht heeft op de stickers, terwijl hij zich ook voor kon stellen dat je het zelf vergeet als je de eerste keer dat je ze aantrekt met haast de deur uitgaat. Dat is nog eens service!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vaak inderdaad verschikkelijk irritant. Ik heb vroeger een verkoopster gezien die met een gum stickerrestanten voor mij verwijderde. Sindsdien doe ik dat ook...gewoon met de gum over de stickerrestanten, deze worden hierdoor dikker en zijn makkelijker af te vegen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens een verkoper van een platenzaak de sticker zien verwijderen, door het vlammetje van een aansteker er kort onder te houden. Hierdoor lost de lijm van de sticker op, en blijft er geen lijm achter op het gekochte product.
Sindsdien heb ik thuis nog altijd een aansteker liggen voor dergelijke handelingen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt raar maar insmeeren met pindakaas even in laten treken en dan is het zo weg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is heel irritant. Ik heb misschien een tip. Een watje met een beetje lampolie. Schijnt te werken, zeggen de dames van 'Hoe schoon is jouw huis'...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik poets altijd eerst alle "papier" eraf met een natte spons (niet schuren!!!) En verwijder daarna de "plak"resten met nagellak remover, glassex of spiritus, wat het snelst bij de hand is... Werkt altijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even een haarfhon er over en je wrijft het er zo af.
Werkt het niet smeer het dan in met bak of zonnebloemolie en na een uur of ...kan je het er zo afwassen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wasbenzine. Is wel zeer brandbaar maar tast de ondergrond niet aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik altijd vlekkentovenaar van Beckmann Sticker&Kaugum,werkt heel goed.