Een alternatief voor een schoenborsteltje? zie uitleg

ik moet mijn kisten oppoetsen maar mijn schoenborsteltje is weg.
Weet iemand hier een alternatief voor een schoenborsteltje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een oud schuursponsje. Gebruik wel de gladde kant.

Smeer de schoen in en wrijf hem goed na met een gladde zachte doek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een oude tandenborstel. Of een nieuwe, maar die kan je niet meer gebruiken voor je tanden.
Of een nagelborsteltje.
En daarna een (zachte) doek. Dan glimmen ze mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een washandje, doe wel een plastic zakje eronder, anders worden je handen ook vies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heb je nog een kleding borstel liggen..
of een handveger..
of een nagelborsteltje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik poets m'n schoenen altijd gewoon met een oude doek. Idd krijg je dan wel een zwarte (of andere kleur) vinger, maar als je de doek vaker dubbel doet, gaat dat wel goed. Of een plastic zakje zoals aangegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je haast hebt en je wil je schoenen mooi laten glanzen, wrijf ze dan even op met een doekje met babylotion.
Wrijf de schoenen na het poetsen extra op met een nylon kous.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n oude afwasborstel in poetsen en dan met n oude doek uitpoetsen.